Tuesday, 31 January 2012

No more Mr H ok tetttttttt

♡ Assalamualaikum ♡

Hai kawan , okayyy . Hari nih , sedih sangat-2 sebab orang yg Syaa suka
dah couple ngn orang lain :\

Fuhhh , jeles kowt jalan sama-2 , rehat , waktu balik kat sekolah :')

Hanya mampu melihat kebahagian mereka . Tak bole nak kata apa dah .

Untung kan ORANG tu dapat couple dia Mr H tuh . Dah la carring :')

Okayyy , sabar Syaa . Kau pon bole dapat macam tu nanti . S A B A R :')

Hmm , sampai bila kan nak tengok mereka mcm tu , saket hati nya :\

Ya Allah .. aku mesti kena lupakan dia secepat mungkin .

Mr H dah tak ada dalam HATI aku . Aku dah tak kenal siapa dia . ok tettttt bye

Tuesday, 24 January 2012

Setelah sekian lama berdiam diri !

♡ Assalamuailakum Kawan ♡

Hai kawan ! Lama kan Syaa tak update blog Syaa nih ? =)

Haa sekarang dah bukak sekali ngn blog semua jadi baru .

Hewhew . Lawa tak ? Dan chatbox tu Syaa buat baru ,

sebab yang lama rosak =(

Acc , tak da apa-2 pon nak cakap . Okayy Syaa dari semalam tak tidur =\

Sekarang dah pukol 9.48 AM dan Syaa masih belom tidur .

Errr , saket kepala =( Nak tidur . Bye-2 .